Zasady savoir-vivre w biznesie


 
 
Cele szkolenia
- poznanie obowiązujących zasad etyki w biznesie i zwrócenie uwagi uczestników szkolenia na ich rolę w budowaniu wizerunku firmy
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w relacjach z kontrahentami
- lepsze prezentowanie siebie oraz swojej firmy w kontaktach służbowych (podczas spotkań czy uroczystości)
- prowadzenie kontaktów służbowych (korespondencyjnych, telefonicznych i osobistych) zgodnie z zasadami etykiety
 
Metody szkoleniowe
- wykłady interaktywne
- prezentacja tzw. modelowych zachowań
- ćwiczenia praktyczne
- zadania zespołowe
 
Program szkolenia
- elementy służące budowaniu wizerunku osobistego i korporacyjnego
- sztuka słowa w kontaktach zawodowych
- etykieta dot. ubioru służbowego
- pierwsze wrażenie w kontaktach zawodowych
- zasady prowadzenia służbowej korespondencji i rozmów telefonicznych

E-rozprawy w polskich sądach

W ostatnim okresie czasu zaobserwować można coraz większą ilość przeprowadzanych przez Sądy e-rozpraw. Na tę sytuację ma oczywiście ogromny wpływ pandemia COVID-19. Są one przeprowadzane przy użyciu wskazanego oprogramowania umożliwiającego przekazywanie obrazu i dźwięku jednocześnie, tak aby osoby uczestniczące w rozprawie nie musiały przebywać w jednym pomieszczaniu w tym samym czasie. W przypadku kiedy wezwany zgosi brak możliwości uczestniczenia w e-rozprawie sądowej ze względów technicznych, ta zostanie wyznaczona na posiedzienie niejawne. Każda ze stron otrzymuje w takiej sytuacji 7 dniowy termin na złożenie sprzeciwu oraz złożenie wniosku o przeprowadzenie rozprawy w trybie jawnym.