
Pewność i gwarancja sukcesu jest z nami
Komunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktów
Cele szkolenia
- uzmysłowienie uczestnikom szkolenia wpływu umiejętności komunikowania się i układania wzajemnych relacji na odniesienie sukcesu zawodowego
- kształtowanie umiejętności wzbudzania zaufania u partnera
- kształtowanie umiejętności wpływu na zachowanie innych
- zapoznanie uczestników szkolenie z metodami rozwiązywania konfliktowych sytuacji
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- poznanie rodzajów konfliktów
- poznanie sposobów efektywnego „zarządzania” konfliktami
- wykształcenie zdolności wpływania na zachowania innych
- wzrost pewności siebie podczas wystąpień
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- indywidualne i grupowe rozwiązywanie problemów
- ćwiczenia
- testy
Program szkolenia
- efektywne komunikowanie się
- rodzaje konfliktów i bariery w komunikacji
- sposoby rozwiązywania konfliktów
- perswazja i przekonywanie innych
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Koszty samodzielnej windykacji
W dobrze prowadzonym przedsiębiorstwie ilość dochodzonych wierzytelności płaconych po terminie to jedynie 5 % wszystkich wierzytelności - oznacza to, że bardziej opłacalnym jest zatrudnienie zewnętrznej kanclerii, niż utrzymywanie własnego działu windykacji.