Komunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktów


 
 
Cele szkolenia
- uzmysłowienie uczestnikom szkolenia wpływu umiejętności komunikowania się i układania wzajemnych relacji na odniesienie sukcesu zawodowego
- kształtowanie umiejętności wzbudzania zaufania u partnera
- kształtowanie umiejętności wpływu na zachowanie innych
- zapoznanie uczestników szkolenie z metodami rozwiązywania konfliktowych sytuacji
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- poznanie rodzajów konfliktów
- poznanie sposobów efektywnego „zarządzania” konfliktami
- wykształcenie zdolności wpływania na zachowania innych
- wzrost pewności siebie podczas wystąpień 
 
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- indywidualne i grupowe rozwiązywanie problemów
- ćwiczenia
- testy
 
Program szkolenia
- efektywne komunikowanie się
- rodzaje konfliktów i  bariery w komunikacji
- sposoby rozwiązywania konfliktów
- perswazja i przekonywanie innych

Formuła partners of outsourcing

Formuła partners of outsourcing for firms jest jedą z metod odzyskiwania należności. Jak Państwo wiedzą, prowadzimy szkolenia m. in. z mowy ciała i budowania wizerunku, potrafimy więc czytać między wierszami. Wystraczy nam, że dłużnik powie kilka zdań, a my już potrafimy rozpoznać czy jest on typem "biedaka", "oszusta" czy "gracza". A przede wszystkim potrafimy odzyskać Państwa pieniądze, bo ciągle poszerzamy swoją wiedzę z zakresu wywierania wpływu na ludzi i, co najważniejsze, potrafimy tę wiedzę wykorzystywać w praktyce.