
Sukces jest naszym przyjacielem
Komunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁA
Cele szkolenia
uzmysłowienie uczestnikom szkolenia znaczenia „mowy ciała” w kontaktach międzyludzkich
kształtowanie umiejętności odczytywania odczuć i myśli rozmówcy z jego sposobu zachowania
kształtowanie umiejętności panowania nad własną „mową ciała”
Korzyści pozyskane ze szkolenia
poznanie typów zachowań
poznanie sposobów wykorzystania „mowy ciała” w kreowaniu własnego wizerunku
wykształcenie zdolności właściwego odczytywania zamiarów rozmówcy
Metody szkoleniowe
- wykłady
- ćwiczenia
- testy
Program szkolenia
praktyczne informacje o znaczeniu „mowy ciała”
rodzaje gestów i zachowań oraz ich poprawna interpretacja
sposoby panowania nad stresem i kreacji własnego wizerunku
świadome kreowanie sposobu konwersacji
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Koszty samodzielnej windykacji
W dobrze prowadzonym przedsiębiorstwie ilość dochodzonych wierzytelności płaconych po terminie to jedynie 5 % wszystkich wierzytelności - oznacza to, że bardziej opłacalnym jest zatrudnienie zewnętrznej kanclerii, niż utrzymywanie własnego działu windykacji.