Komunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁA


 
 
Cele szkolenia
uzmysłowienie uczestnikom szkolenia znaczenia „mowy ciała” w kontaktach międzyludzkich
kształtowanie umiejętności odczytywania odczuć i myśli rozmówcy z jego sposobu zachowania
kształtowanie umiejętności panowania nad własną „mową ciała”
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
poznanie typów zachowań
poznanie sposobów wykorzystania „mowy ciała” w kreowaniu własnego wizerunku
wykształcenie zdolności właściwego odczytywania zamiarów rozmówcy
 
Metody szkoleniowe
- wykłady
- ćwiczenia
- testy
 
Program szkolenia
praktyczne informacje o znaczeniu „mowy ciała”
rodzaje gestów i zachowań oraz ich poprawna interpretacja
sposoby panowania nad stresem i kreacji własnego wizerunku
świadome kreowanie sposobu konwersacji

Formuła partners of outsourcing

Formuła partners of outsourcing for firms jest jedą z metod odzyskiwania należności. Jak Państwo wiedzą, prowadzimy szkolenia m. in. z mowy ciała i budowania wizerunku, potrafimy więc czytać między wierszami. Wystraczy nam, że dłużnik powie kilka zdań, a my już potrafimy rozpoznać czy jest on typem "biedaka", "oszusta" czy "gracza". A przede wszystkim potrafimy odzyskać Państwa pieniądze, bo ciągle poszerzamy swoją wiedzę z zakresu wywierania wpływu na ludzi i, co najważniejsze, potrafimy tę wiedzę wykorzystywać w praktyce.