Sukces jest naszym przyjacielem
Zasady savoir-vivre w biznesie
Cele szkolenia
- poznanie obowiązujących zasad etyki w biznesie i zwrócenie uwagi uczestników szkolenia na ich rolę w budowaniu wizerunku firmy
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w relacjach z kontrahentami
- lepsze prezentowanie siebie oraz swojej firmy w kontaktach służbowych (podczas spotkań czy uroczystości)
- prowadzenie kontaktów służbowych (korespondencyjnych, telefonicznych i osobistych) zgodnie z zasadami etykiety
Metody szkoleniowe
- wykłady interaktywne
- prezentacja tzw. modelowych zachowań
- ćwiczenia praktyczne
- zadania zespołowe
Program szkolenia
- elementy służące budowaniu wizerunku osobistego i korporacyjnego
- sztuka słowa w kontaktach zawodowych
- etykieta dot. ubioru służbowego
- pierwsze wrażenie w kontaktach zawodowych
- zasady prowadzenia służbowej korespondencji i rozmów telefonicznych
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Weryfikacja raportów innych wywiadowni
Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.
Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.