Pewność i gwarancja sukcesu jest z nami
Komunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktów
Cele szkolenia
- uzmysłowienie uczestnikom szkolenia wpływu umiejętności komunikowania się i układania wzajemnych relacji na odniesienie sukcesu zawodowego
- kształtowanie umiejętności wzbudzania zaufania u partnera
- kształtowanie umiejętności wpływu na zachowanie innych
- zapoznanie uczestników szkolenie z metodami rozwiązywania konfliktowych sytuacji
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- poznanie rodzajów konfliktów
- poznanie sposobów efektywnego „zarządzania” konfliktami
- wykształcenie zdolności wpływania na zachowania innych
- wzrost pewności siebie podczas wystąpień
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- indywidualne i grupowe rozwiązywanie problemów
- ćwiczenia
- testy
Program szkolenia
- efektywne komunikowanie się
- rodzaje konfliktów i bariery w komunikacji
- sposoby rozwiązywania konfliktów
- perswazja i przekonywanie innych
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Wywiady gospodarcze
Wywiady gospodarcze przygotowywane przez PIFH to usługa gwarantująca naszemu Klientowi uzyskanie danych niezbędnych w podejmowaniu właściwych decyzji handlowych. Wywiad zawiera zweryfikowane informacje o kontrahentach i daje wiarygodny obraz potencjalnych partnerów handlowych. Nasze raporty tworzone są zawsze bezpośrednio po zleceniu Klienta, są więc zawsze opracowywane na podstawie najbardziej aktualnych informacji. Za każdym razem jego kształt poddawany jest wnikliwej analizie przez naszych ekspertów.